"מה זה השקט הזה?"

מנכ"ל חוננו שמואל מידד פנה לחברי הכנסת בקריאה לפעולה בעקבות קביעת ביהמ"ש כי פרקליט המדינה שי ניצן הפלה אנשי ימין. "אנחנו דורשים מכם בשם הנפגעים הרבים – הרעידו את מדינת ישראל"

שבוע עבר מאז קבעה שופטת בית משפט השלום בכפר סבא נאוה בכור, כי פרקליט המדינה שי ניצן נהג באכיפה בררנית כנגד הימין. השופטת תקפה בחריפות את התנהלותו של ניצן, אשר לדבריה, סגר באופן שרירותי תלונות על הסתה בידי אנשי שמאל וערבים, וזאת בעת שכיהן כמשנה לפרקליט המדינה.

בעקבות הכרעת הדין פנו בארגון חוננו לחברי הכנסת בדרישה לנקיטת פעולות להפסקת רדיפת אנשי הימין בידי פרקליט המדינה.

"לאחר משפט מתיש החליט בית המשפט וקבע מפורשות: שי ניצן והפרקליטות מפלים את הציבור היהודי לרעה", כתב שמואל (זנגי) מידד, מנכ"ל הארגון בפנייה שנשלחה לרבים מחברי הכנסת. מידד הוסיף, כי "למעשה, באופן אוטומטי, כך הם משתפים פעולה עם האוייב".

"עו"ד עדי קידר מהארגון, אשר קיבל חומרים חשובים מחני לוז מארגון "תדמית", ומהפורום המשפטי, כבר הוכיח, ובית המשפט כבר ראה ופסק. אז מה צריך עוד? מכאן והלאה מתחילה חובת העבודה שלכם כשליחי ציבור", כתב מידד. "אנחנו דורשים מכם בשם הנפגעים הרבים שטופלו ומטופלים על ידינו, לא לחכות עוד. הרעידו את מדינת ישראל, שקודם כל תוריד מיד את תביעתה נגד אורי ברעם, ושתחל להשקיע את משאביה-משאבינו, במלחמתה נגד האויב ולא נגדנו ונגד עצמה. מה זה השקט הזה?"

Call Now Button