"מעצר ראווה לצורכי תעמולה של המשטרה"

21.06.17

בתי המשפט הורו בימים האחרונים על שחרורם של שניים מתוך שלושת הנערים אשר נעצרו ביום א' האחרון כשהלכו בשכונת החומה השלישית בירושלים. בעניין העצור השלישי, האריכה השופטת מיקה בנקי את מעצרו תוך שהיא מציינת כי היא בספק האם יש עילת מעצר בעניינו, תוך שהיא מוסיפה שאם הייתה מוצגת חלופת מעצר כבר היום הייתה נשקלת האפשרות לשחררו.

בימים האחרונים בדיונים בבתי המשפט, ניסתה להציג המשטרה כאילו הנערים היו בדרכם לבצע פעולת תג מחיר, שופטי בימ"ש השלום והמחוזי דחו את הדברים והורו על שחרורם של שניים מהנערים כבר בדיון הראשון בעניינם, הנער השלישי אשר לא הציג חלופת מעצר נשאר בשלב זה עצור.

"מדובר במעצר ראווה לצורכי תעמולה של המשטרה שמנסה לייצר כותרות יש מאין," אומר עו"ד דוד הלוי המייצג את הנערים מטעם הארגון "לא היה כלום ואין כלום. שניים מהחשודים כבר שוחררו והשלישי בדרך לשחרור והדברים מדברים בעד עצמם." מסר.

עו"ד הלוי הוסיף כי "טוב תעשה המשטרה אם במקום להשקיע אנרגיות במעצרי שווא מיותרים תשקיע את זמנה בפיענוח פשעים אמתיים. צר לי שהמשטרה מתנהלת בצורה בלתי חוקית, מפרה את החוק ברגל גסה כאשר בניסיון לייצר כותרות ולהאדיר את שמה בחרה לפרסם חומרי חקירה לרבות צילום מתיק חקירה של קטינים תוך פגיעה חמורה בזכויותיהם ומתוך רצון להשחיר את שמם, אנו נפעל בכל האמצעים המשפטיים כנגד התנהלות זו."

בתמונה: עורך הדין דוד הלוי.

התמונה של ‏ארגון חוננו - הדף הרשמי‏.
Call Now Button