נעצר על פרסום מחאה מול בית הספר ושוחרר

01.04.17

בימ"ש השלום בנצרת דחה את בקשת המשטרה להאריך ב-5 ימים את מעצרו של תושב נצרת עילית שפירסם פוסט מחאה בפייסבוק, והורה על שחרורו.

התושב, יהודי כבן 40, נשוי ואב לילדים, נעצר ביום ה' בביתו, לאחר שפירסם ברשת הפייסבוק קריאה להפגין מול בית הספר יגאל אלון בעיר בו הוצגה 'יצירה' בשם "אללה האכבר".

בפוסטים אותם פירסם קרא התושב להפגין מול בית הספר עד לפיטורי המנהל "הביזיון הזה יפסק מיד ועכשיו, לא ניתן לזה להמשיך. הלימודים יושבתו עד לפיטורי מנהל בית הספר שאפשר את הביזיון הזה.

הילדים שלנו הם לא הפקרות לא ניתן להטפה איסלמית בכותלי בית הספר!" כתב.
בפוסט נוסף קרא להגיע להפגנה מול בית הספר "שבו מתקיימת תערוכת הביזיון שבה מציגים את 'היצירה' שבגינה נרצחו מאות יהודים!!!" .

בדיון שהתקיים ביום שישי בבימ"ש השלום בנצרת ייצג את התושב עו"ד יובל זמר מהארגון, בדיון התברר כי מחשבו של התושב וכן המכשיר הסלולארי שלו נתפסו בידי המשטרה ללא צו.

בדיון תקף עו"ד זמר את נציגת המשטרה שטענה כי מדובר בהסתה ובכוונה להפרת שלום הציבור ודרש לשחרר את התושב באופן מידי, לאחר שבימ"ש שמע את הטענות המליץ למשטרה לחזור בה מהבקשה, לאחר התייעצות קיבלה המשטרה את המלצת בימ"ש והתושב שוחרר, תוך שנשמרת לו הזכות לתבוע את המשטרה.

"מדובר במעצר שווא, כל מי שקורא את הפוסטים שנכתבו מגלה מיד שהם לא מגלים שום עבירה לא הסתה ולא עבירה אחרת. חבל שמשטרת ישראל ממהרת לעצור לפני שהיא מבינה בכלל על מה" אמר בסיום הדיון עו"ד זמר.

"טוב עשה בימ"ש כאשר הורה על שיחרור ללא תנאי. בימים הקרובים בכוונתנו להגיש תביעת נזיקין כנגד משטרת ישראל בגין מעצר שווא." הוסיף.

בתמונות: הפטסטים שפורסמו.

התמונה של ‏ארגון חוננו - הדף הרשמי‏.
התמונה של ‏ארגון חוננו - הדף הרשמי‏.
התמונה של ‏ארגון חוננו - הדף הרשמי‏.
Call Now Button