קטינים נעצרו בחשד שקראו לחיילים להכריז שלא יפנו את עמונה

04.12.16

בלשי המפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י עצרו בשעות הבוקר (א') שני קטינים בני 14 ו-17 בחשד שחילקו בצומת תפוח פלאיירים לשוטרי מג"ב וחיילים, בקריאה להימנע מהרס הישוב עמונה וגירוש 42 המשפחות המתגוררות בישוב מבתיהן.

השניים נלקחו לימ"ר ש"י ונחקרים בחשד ל"הסתה לאי ציות". עו"ד נתי רום מהארגון שהגיע לתחנת המשטרה לסייע לקטינים אומר כי חוקרי המשטרה מסרבים לאפשר להורי הקטינים להיות נוכחים בחקירה, וזאת בניגוד לחוק הנוער.

"יושב כאן קטין בן 14 שאיימו עליו שוטרים במכות, ומונעים ממנו נוכחות הורים בחקירה כאילו מדובר בטרוריסט", אמר עו"ד רום מתחנת המשטרה. "המשטרה חצתה את כל הגבולות. ימ"ר עוצרים קטין בן 14 שחילק פלאייר לחיילים? פידל קסטרו מת, ואנחנו לא ברוסיה. מותר לאזרחים להביע דעה גם היא נוגדת את תפיסת המשטרה ובג"ץ. יש להפסיק מיד עם סתימת הפיות".

בפלאייר שהמשטרה טוענת כי חולק בידי הקטינים נכתב על רקע הכנות צה"ל והמשטרה לפינוי עמונה: "חייל/שוטר! מדינת ישראל החליטה להרוס ישוב בישראל. לביצוע ההרס נבחרו כוחות הביטחון שאתה חלק מהם. ההחלטה הזאת פוגעת בערכי העם היהודי שמלווים ושומרים עלינו אלפי שנים, ההחלטה הזו פוגעת ביהודים רבים, ההחלטה הזו פוגעת בך. בידך לבחור, לא לפגוע בעם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל, בידך לבחור לא להיות שותף להרס, בידך להיות הלוחם הכי טוב במלחמה האמיתי – המלחמה על הערכים והארץ שלנו. אמור כבר עכשיו לחבריך ומפקדך שלא תהיה שותף לביצוע פקודה שכזו!".

בתמונה: הפלאייר שחולק.

1

Call Now Button