צפו: אלימות השוטרים כנגד קטין בשומרון – הוגשה תלונה דחופה למח"ש

19.09.17

עו"ד נתי רום מהארגון הגיש תלונה דחופה למחלקה לחקירות שוטרים כנגד שלושה בלשים מימ"ר ש"י אשר תועדו בשעות הצהרים תוקפים קטין כבן 17 במהלך מעצר בשומרון.

הבלשים תועדו חונקים את הקטין, מפילים אותו לקרקע ומכים אותו, וזאת בשעה שהוא אינו מתנגד ואינו עושה דבר "היום בשעה 15:00 או בסמוך לה, התנפלו שלושה שוטרים לבושי אזרחי על מרשי ביישוב הר ברכה. השוטרים לא הזדהו כמתחייב והמעצר לווה באלימות פיזית קשה הכוללת בין היתר חניקתו והפלתו ארצה כשאין לכך כל הצדקה שהיא שכן מרשי כלל לא התנגד למעצר." נכתב בתלונה למח"ש, תוך דרישה לפתוח בחקירה מידית בעניין.

הנער חשוד כי הפר צו מנהלי הקיים כנגדו. עדי ראיה מדווחים כי הבלשים קפצו על הנער ועצרו אותו תוך אלימות קשה. נציין כי כיום נמצאים עשרות נערים מרחבי יהודה ושומרון תחת צווי הגבלה מנהליים, הצווים ניתנים ללא משפט וללא הצגת ראיות וחתומים בידי אלוף פיקוד מרכז רוני נומה. הצווים מגבילים את הנערים בהגבלות שונות – הרחקות, מעצרי בית ואיסורי יצירת קשר.

"אנו עדים למקרה חמור הפעם מתועד, של אלימות משטרתית קשה בשעת מעצר של קטין", אומר עו"ד רום אשר נמצא עם הנער בתחנת המשטרה "שלושה שוטרים לבושי אזרחי, ללא תגים וללא סימני זיהוי, התנפלו על מרשי ללא הזדהות, הפליאו בו את מכותיהם ואף חנקו אותו בצורה קשה וכל זאת ללא צורך ובשימוש בכח הרבה מעבר לסביר, תוך רמיסה גסה של זכויותיו של מרשי. הגשנו כעת פניה דחופה למח"ש בעניין. כולי תקוה כי מרשי ישוחרר וימוצה הדין עם מפרי החוק האלימים". הוסיף.

קרדיט תונה ממוזערת: קובי גדעון- פלאש90.

הסרטון באדיבות אתר הקול היהודי.

https://youtu.be/O146EUSYrHw

תיעוד בלעדי: הבלשים עצרו תוך הפעלת אלימות קשה את הצעיר שעבד באתר בנייה, וזאת בחשד שהפר צו מנהלי צילום: הקול היהודי לכתבה…
YOUTUBE.COM
Call Now Button