"להפסיק את שיתוף הפעולה עם המחבל ג'יבריל רגו'ב"

פנינו לשרת התרבות והספורט מירי רגב בדרישה להפסיק את שיתוף הפעולה עם ג'יבריל רג'וב, "יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית", וזאת על רקע דברי ההסתה שאמר רג'וב.

"בחודש הקודם נפגש רג'וב במלון הילטון בתל אביב עם ראשי התאחדות הכדורגל בישראל ופיפ"א כדי לעקוב אחרי התוכנית לשיתוף הפעולה בין ההתאחדויות, בחודש הבא צפויה להתקיים פגישה דומה ברמאללה".

"השבוע נחשף כי לא די בכך שג'יבריל רג'וב לא מגנה פיגועי טרור, רג'וב אף מעודד פיגועים שכאלה. רג'וב התראיין לטלוויזיה הפלסטינית ועודד פיגועים רצחניים כנגד חיילים ומתיישבים. לדבריו פיגועי הטרור האחרונים הינם מעשי גבורה, והוא אף קרא ללמד בבתי הספר הפלסטיניים את צוואתו המוקלטת של אחד המחבלים. רג'וב הוסיף כי הארגונים הפלסטינים יכולים לבצע פיגועי תופת של פיצוץ אוטובוסים אולם הדבר לא נראה טוב בעיני העולם, אך הריגתם של חיילים ושל מתנחלים בשטחים תתקבל בהבנה בעולם".

"הסתה לרצח זו, מצטרפת לאמירות קיצוניות מאוד שנשמעו מפיו של ג'יבריל רג'וב בעת האחרונה, לאור דברים אלו, אנו קוראים לך לחדול לאלתר משיתוף פעולה עם התאחדות הכדורגל הפלסטינית כל עוד שבראשה עומד מי שקורא לרצח חיילים ואזרחים".

"הגיע הזמן לחזור לשפיות ולהפסיק לשתף פעולה עם מחבלים שאחראים לרצח יהודים, גם אם הם לובשים חליפה יפה", אומרים בארגון חוננו. "אנו מצפים כי יפסק לאלתר שיתוף הפעולה של גורמי שלטון ישראליים עם רג'וב, ובמידה ולא נשקול לפעול בצעדים משפטיים בנושא".

צילום: Issam Rimawi – פלאש 90.

צילום: Issam Rimawi - פלאש 90

Call Now Button