נפגעים בלינץ' שוחררו מבית החולים – עושים כעת את דרכם לתחנת המשטרה לצורך הגשת תלונה כנגד הפורעים

30.11.17

שני ההורים שליוו את ילדי טיול הבר מצווה הבוקר סמוך ליישוב מגדלים בשומרון ואשר נפצעו במהלך הלינץ' שעברה הקבוצה שוחררו לפני זמן קצר מבית החולים בלינסון בפתח תקוה, שם עברו סדרת בדיקות וטיפולים.

ההורים, אשר נפצעו במהלך הארוע ופונו בידי כוחות מד"א לבית החולים, עושים כעת את דרכם לתחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה כנגד הפורעים הערבים. את ההורים מלווים עו"ד ממחלקת נפגעי עבירה בארגון וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

"צר לי שזה המצב כשקבוצת תלמידים מבקשת לסייר באיזור. אני מחזק את ידי ההורים המלווים שגילו תושייה והגנו על חיי התלמידים בפעולה נחושה מול הפורעים" מסר הערב יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון.

נזכיר כי מוקדם יותר הגישו במחלקת נפגעי עבירה בארגון בקשה דחופה למפקד מחוז ש"י במשטרה בה דרישה להקמת צוות חקירה מיוחד למעצר הפורעים הערבים שביצעו את הלינץ'. "אנחנו בטוחים כי המשטרה תקבל את התלונות במהרה על מנת שתוכל לפעול באופן מידי כנגד מבצעי הלינץ' והפורעים, וכן תפעל להחזרת הנשק וכלל הציוד שנשדד במהלך הלינץ'" מסר עו"ד משה פולסקי מהארגון.

בתוך כך מוקדם יותר שלח יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין איחולי החלמה להורים וחיזק את ידם על פעולתם להצלת הילדים "שולח איחולי החלמה מהירה לשני המאבטחים שהגנו על הילדים ומחזק את ידיהם בפעולתם המהירה".

בתמונות: הפצועים בשטח ובבית החולים.

התמונה של ‏ארגון חוננו - הדף הרשמי‏.
התמונה של ‏ארגון חוננו - הדף הרשמי‏.
Call Now Button