צפו: לינץ בשומרון : עשרות ילדים הותקפו ע"י המון ערבי – נשקו של מאבטח הקבוצה נחטף

30.11.17

קבוצת ילדים מהשומרון אשר יצאה הבוקר, לטיול מתוכנן ומאושר ע"י צה"ל סמוך ליישוב מגדלים ולכביש אלון הותקפה ע"י המון ערבי, אשר ניסיון לעשות בהם לינץ.

בטיול אשר עבר בתוואי אשר אושר ע"י הצבא, הרחק מכפרים ערבים, ובסמוך לכביש אלון השתתפו כ-25 ילדים ו2 מבוגרים אשר ליווי את הקבוצה.

בשלב מסויים בעת שטיול עבר בסמוך למצוקים ומדרון קשה, החלו פורעים ערבים לתקוף את הטיול ממארב מתוכנן, מעדויות מהשטח עולה כי בלינץ השתתפו עשרות רבות של פורעים.

הפורעים השליכו במשך דקות ארוכות אבנים וסלעים לעבר הילדים, קבוצת הילדים נאלצה להידחק אל עבר המדרון והמצוקים עד לסכנת חיים של ממש, גם מהסלעים שהושלכו לעברם וגם מהמדרון והצוקים במקום.

באורח נס, מצאה הקבוצה מערה במקום, שם הסתתר עד להגעת כוחות הצבא. במהלך שהותם במערה ניסו הפורעים לחדור למערה ולבצע לינץ של ממש בילדים.

מלווי הקבוצה המבוגרים נאלצו לירות ירי הרתעתי באוויר, ירי אשר לא הרתיע את המחבלים במשך דקות ארוכות תוך שהם ממשיכים לתקוף את חברי הקבוצה ללא רחם.

בשלב מסויים הצליחו הפורעים להגיע אל אחד המאבטחים תוך שהם תוקפים אותו וחוטפים את נשקו. המאבטח נפצע מאבנים בפניו ומקבל טיפול רפואי בשעה זו.

עורכי הדין מהמחלקה האזרחית של הארגון מגישים תלונה דחופה למשטרה ישראל בדרישה לעצור את כלל הפורעים אשר ניסו לרצוח את הילדים.

בוידאו: תקיפת חלק מהקבוצה על ידי הפורעים.

https://www.facebook.com/rishmi.honenu/videos/1731769273546649/

 

 

Call Now Button