משפחת סלומון : "השארת הבית על תילו – סבל נוסף על הקיים"

30.12.17

דן לנדא אביה של מיכל סלומון שבעלה אלעד נרצח בפיגוע הקשה יחד עם אביו יוסי ואחותו חיה הי"ד מגיב לתגובת המדינה לבג"צ בה ביקשה המדינה לדחות את עתירת המשפחה להריסה מלאה של בית המחבל "הריסת בתים ופעולות ענישה אחרות (כמו שלילת תושבות) הינם אמצעים שאנשי מקצוע הכריזו כבעלי כוח הרתעה משמעותיים.

מזעזע לחשוב שיש המוכנים לוותר על אמצעי ההרתעה הללו ולקבל סיכון להתרחשות של האסונות הנוראיים שאנחנו והרבה בתים בארץ חוו.

לעצם העניין משפחת סלומון דורשת הריסה מלאה של בית המחבל שיצא בידיעת משפחתו ובתמיכה לאחר מעשה למסע הרצח של יקירנו יוסי, חיה ואלעד הי"ד.

הריסת בית המחבל תהווה צעד מרתיע למשפחות שיעדיפו לעצור את המפגע הבא מחשש לביתם והוא מהווה צעד מציל חיים משמעותי. השארת הבית על תילו היא פגיעה נוספת במשפחת סלומון וסבל נוסף על כל הסבל שכבר קיים." הוסיף.

עו"ד חיים בלייכר מהארגון אשר מייצג את משפחת סלומון בעתירה מסר "לאורך השנים לאור עתירות חוזרות ונשנות של ארגונים המסייעים למחבלים ומשפחותיהם בג"ץ הגביל מאד את כלי ההרתעה והמלחמה בטרור.

למרות זאת בג"ץ קובע במספר עתירות כי עוצמת והיקף הרס הבית מושפעות מעוצמת וחומרת הפיגוע. אין ספק שהרצח בחלמיש-נווה צוף, הוא מהפיגועים הקשים שידענו והיה על המדינה להרוס את כל בית המשפחה ולא להסתתר מאחורי טענות קלושות של ניתוק זיקה.

קיוונו שנציגי המדינה יעמדו לצידנו בבג"ץ נגד הפגיעה בכוח ההרתעה אך לצערנו בתגובת המדינה יש כניעה קשה למגמה של סירוס ההרתעה במלחמה בטרור. בשם קורבנת הטרור ואזרחי המדינה נמשיך לפעול לחיזוק כוחו של צה"ל מול הטרור גם בזירה של בג"ץ".

בתמונה: "הרס" בית המחבל ע" צה"ל.
צילום: דובר צה"ל.

התמונה של ‏ארגון חוננו - הדף הרשמי‏.
Call Now Button