הותקף על ידי פעילי שמאל, בחקירת המשטרה אין התקדמות

תושב היישוב מבואות יריחו בבקעת הירדן הותקף על ידי 15 פעילי שמאל רדיקליים מארגון תעאיוש, ומנהיגם האנרכיסט אריק אשרמן. המותקף הגיש נגדם תלונה באמצעות הארגון, אך בחקירת המשטרה אין התקדמות ולאחרונה אך חזר התוקף אשרמן למקום התקיפה. עו"ד חיים בלייכר מהארגון שלח מכתב למשטרה בבקשה למצות עם התוקפים את הדין.

"יום שישי יצאתי לריצה בדיוק בזמן שרבנים למען זכויות אדם ו15 פעילים של תעאיוש הגיעו למקום יחד עם רועי הצאן, בדיוק במסלול של הריצה שלי. לטענתם הריצה שלי במקום הפריעה לכבשים, וזה מאוד עיצבן את פעילי תעאיוש ובשלב הזה הם פשוט איבדו עשתונות וכל 15 הפעילים תפסו אותי, הורידו אותי על הרצפה והתיישבו עלי. בכל הזמן הזה אשרמן הוא זה שמוביל את האירוע והוא מנחה אותם מה לעשות. אשרמן בעצמו התיישב עלי ונגע לי באזורים מוצנעים". עוד מציין המותקף "רבש"צ הישוב תיעד את כל האירוע וניתן לראות את הדברים בסרטונים שהעברנו למשטרה".

המותקף התקשר למשטרה תוך כדי האירוע, ותיאר כי "התקשרתי למשטרה תוך כדי האירוע, ובזמן הזה הם שולחים כל מיני הערות פוגעניות על הדברים שאמרתי לשוטרים בטלפון. אחרי שהצלחתי להשתחרר מהם פעם אחת הם הצליחו לתפוס אותי פעם שניה, עד שלבסוף הצלחתי להשתחרר מהם לחלוטין, וכל זה תוך כדי שהם מגדפים ומקללים אותי" .

במכתבו למשטרה כתב עו"ד בלייכר "הימנעות של רשויות החוק בטיפול בעבריין ומיצוי הדין עמו ,מאפשרת לעבריין לחזור לזירת הפשע ולהמשיך בפעולותיו המסוכנות, תוך הסתת פעילים אחרים ותושבים ערבים באזור לנקיטת אלימות ופגיעה בביטחון האזור". כמו כן בקש בלייכר לקדם במהירות האפשרית את הטיפול בתוקפים תוך הגשת כתבי אישום מעצרם והרחקתם מהישוב מבואות יריחו ומאזורי בטחון רגישים.

במשטרה השיבו בתגובה לפנייתו של עו"ד בלייכר ש"נעשים מאמצים לסיים את החקירה בהקדם".

עו"ד חיים בלייכר מסר "אין כל הסבר המניח את הדעת להתנהלות המשטרה בתיק. יש סרט ברור ומובהק שבו נראים פעילי שמאל אנרכיסטים בהנהגת רביי אשרמן תוקפים יחדיו תושב מבואות יריחו, אוחזים בו ומשפילים אותו בלא כל סמכות תוך כדי שהם שרים שירי שלום.

קבוצה של פורעי חוק אשר מערערים את ביטחון האזור תחת מסווה של פעילי שלום לא יכולה שתוקנה להם חסינות בפני העמדה לדין. אנו דורשים להגיש בהקדם כתב אישום נגד התוקפים ולהרחיקם מאזורי ההתיישבות, ובכך לעשות צדק ולעזור בהחזרת הרגיעה לאזור כולו", הוסיף.

Call Now Button