הריסת בית המחבל – מסר לכל מי שנפשו חושבת לפגוע בחפים מפשע וביהודים

15.11.17

עיסאם עותמאן אביו של יוסף עותמאן ז"ל מאבו גוש שנרצח בפיגוע הקשה בהר אדר לפני מספר חודשים מגיב היום להריסת ביתו הלילה של המחבל בכפר בית סוריק.

"הצבי ישראל על במותייך חלל איך נפלו גיבורים. בשמחה רבה קיבלת את הבשורה על הריסת ביתו של המחבל הארור מבית סוריק, זה צעד מבורך מזרועות הביטחון, הסוכריות שחילקו הערבים ברמאללה ביום הפיגוע, יהיה להם רעל מר בפה." אומר עותמאן.

"הריסת ביתו של המחבל זו טעימה על קצה המזלג, רציתי שיעיפו את כל הבית עד השמים ויגרשו את משפחתו של המחבל הארור מארץ ישראל. הצעד הזה הוא חלק ממסר לכל מי שנפשו חושבת לפגוע באנשים חפים מפשע וביהודים בפרט. המחבל הארור הלך לגהינום ונדאג שהגיהנום של משפחתו של המחבר יתחיל, ואכן הוא התחיל. בני יוסף ברוך שיהיה זכרו ברוך." הוסיף.

אנו מברכים את כוחות צה"ל אשר ביצעו הלילה את הריסת הקומה השלישית בה התגורר המחבל הרוצח, הפעולה המהירה של צה"ל מיד בפקיעת צו הבניים אשר הוציא בג"צ ומנע עד היום את הריסת בית המחבל ראויה לשבח.

עם זאת לצערנו ישנם גורמים רבים, אשר עושים הכל כדי לשלול מכוחות הביטחון את יכולת ההרתעה במלחמה בטרור, קולות אלו לצערנו אף קיבלו ביטוי בדעת מיעוט בפסק הדין.
אנו
נמשיך לפעול יחד עם נפגעי הטרור למימוש זכויותיהם ולהחזרת כח ההרתעה והלחימה בטרור.

קרדיט תמונה ממוזערת: דובר צה"ל

בוידאו: אביו של שוטר מג"ב יוסף עותמאן.

https://www.facebook.com/rishmi.honenu/videos/1716195345104042/

 

Call Now Button