"יום שחור למדינת ישראל – פסק דין שמתאים לעולם שלישי"

ביום שני התקבל פסק הדין בתיק עלילת דומא. למרבה הצער בית המשפט חסם את עיניו מלראות את החפות הזועקת של עמירם ואת הסתירות הרבות כל כך לכתב האישום. 
המאבק שלנו למען שחרורו של עמירם לא תם. לאחר גזר הדין בבית המשפט המחוזי, נלווה את עמירם בהגשת ערעור לבית המשפט העליון, בתקווה ששם יימצאו השופטים שיגלו יושרה משפטית ולא יתנו ידם להתנכלות לאזרח חף מפשע שהודה תחת עינויים בפשע שלא ביצע.

עם פרסום פסק הדין הגיב שמואל (זנגי) מידד, מנכ"ל הארגון: "היום הוא יום שחור למדינת ישראל ולאזרחי ישראל. יום שבו בית משפט בישראל נתן את ידיו להרשעת אדם שחפותו זועקת לשמים. האמנו שבמדינת ישראל יש ערך לזכויות אדם, שאזרח שעונה באופן קשה ביותר במרתפי השב"כ עד שנאלץ להודות בפשע שלא עשה לא יורשע על סמך הודאות כאלה. הודאות כאלה אינן שוות אפילו כקליפת השום. האמנו שבית המשפט לא יעצום את עיניו נוכח הסתירות הרבות שעלו במהלך המשפט לכתב האישום. האמנו, אך התבדינו."
מידד הוסיף "פסק הדין שניתן היום מתאים למדינות עולם שלישי ולמשטרים שהיו חלק מעולם שקיווינו שחלף מן העולם לפני מאות שנים. עלילת הדם שהובילו שי ניצן וחבורתו נגד עמירם והקטין א' בתיק הזה אומצה היום על ידי בית המשפט. 'מקום המשפט שם הרשע' אמר החכם באדם ונדמה שאין מתאים למשפט זה יותר ממה שראינו היום. יש לקוות שבית המשפט העליון ידע לעצור את הפשע."

דקות לאחר ההרשעה, הגיבה רעייתו של עמירם לבית המשפט: "בימ"ש זרק לכלא אדם חף מפשע. היום זה בעלי מחר – זה כל אדם"

לצפייה בדבריה לחצו כאן

עו"ד אשר אוחיון הגיב לפסק הדין ואמר כי מדובר בפסק דין שגוי, וכי הוא מאמין שבית המשפט העליון שידון בערעור יזכה את עמירם:

לצפייה בדבריו לחצו כאן

עו"ד יצחק בם, המייצג את עמירם יחד עם עו"ד אוחיון, התראיין ליומן ערוץ 7 לאחר פסק הדין:

לראיון המלא לחצו כאן

חה"כ לשעבר ויו"ר מפלגת זהות משה פייגלין שליווה את המשפט הגיב בחריפות לפסק הדין המרשיע את עמירם:
"מה הולך לקרות כאן עכשיו? מה המסר שיוצא מכאן עכשיו? כל אזרח בישראל אפשר לקטוף אותו? אפשר לענות אותו?"

האזינו לראיון לאראל סג"ל, 103FM

Call Now Button