יצהר: שוטרי מג"ב פרצו לפנות בוקר לבית בשכונת קומי אורי ללא צו – פינו את המשפחה והרסו את הבית

היום (שישי) לפנות בוקר פרצו שוטרי מג"ב לבית בשכונת קומי אורי ביצהר, פינו את המשפחה באלימות רבה, אב אם ושלושת ילדיהם, בניהם תינוק כבן חודשיים, והרסו בשעות הבוקר את הבית. מדובר בבניה מחודשת של בית שנהרס לפני מספר חודשים באותה שכונה.

במהלך פינוי המשפחה נעצר האב, ע"פ עדי ראייה למעצר האב נעצר באלימות רבה. אם המשפחה סיפרה "בנינו את הבית מחדש כמה שעות קודם לכן, השוטרים ניסו לפרוץ לבית, לאחר זמן שלא הצליחו הם פרצו באלימות רבה, מיד הם התנפלו על בעלי ואמרו לו שהוא עצור. היה שם גם גז פלפל באוויר, התינוקות צרחו, והיה בלאגן גדול. שכנים וחברים שבאו לסייע לנו הותקפו באלימות קשה מצד השוטרים. השוטרים לא הציגו לי שום צו, לא צו הריסה ולא צו אחר, וללא הסברים פינו אותנו מהבית. אחרי כמה שעות הם הרסו את הבית, כל הציוד שלנו זרוק והרוס בחוץ עכשיו, המקרר, הלול הספות.

הפינוי הזה הוא חלק מהמגמה של בניית המדינה הפלסטינית ותוכנית טראמפ, עצוב ששוטרים עסוקים בלהרוס בניה בארץ ישראל, במקום לעודד את ההתיישבות ואת הפריחה בארץ, בע"ה השכונה עוד תפרח והבית שלנו ובתים רבים נוספים יבנו במקום." הוסיפה האם.

הרס ב"קומי אורי"         צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

אב המשפחה שביתו נהרס, יובא בשעה הקרובה לדיון בבימ"ש השלום בפ"ת, שם ייצג אותו עו"ד עדי קידר מארגון חוננו.

עו"ד עדי קידר מסר "מרשי נעצר באלימות, בתוך ביתו, כאשר השוטרים פורצים לבית פרטי ללא צו באישון לילה. יש להצר שאלו סדרי העדיפויות של משטרת ישראל, שבתוך תקופה ביטחונית קשה ותוך מגפה שמתגברת בחרו להגיע כוחות גדולים לפנות בניה יהודית בגבעות יצהר, לא ראינו פעולות דומות בחריגות בניה באוכלוסיה הבדואית והערבית. אנו נדרוש את שחרור ואת חקירת השוטרים באירוע."

לכתבה באתר "סרוגים"

Call Now Button