מכתבה הנרגש של רעיית אחד העצורים בפרשת "תג מחיר"

03.02.14

מכתב נרגש מאשתו של יהודה לנסברג העצור בשב"כ מזה כשבועיים בחשד לביצוע תג מחיר…
לא תכננת את פיגוע סבארו וגם לא את פיצוץ קו 11 , לא באת בשבת בלילה ושחטת את בני משפחת פוגל ז"ל, ולא דקרת את אביתר בורובסקי בדרכו לעבודה ז"ל.
אתה אוהב ישראל וכל יהודי בעינך הוא אחיך שלך ממש ואתה דואג לו , כמו אותו הגבר שנפל לו תיק עם כעשרים ומשהו אלף שקלים במזומן בביה"ח שניידר ואתה חיפשת אותו והחזרת לו.
אינך אויב של ראש הממשלה וגם לא של אחיך השמאלנים , אתה אמנם לעיתים קרובות לא מסכים עם מעשיהם ואף כועס עליהם, אך מעולם לא העלית ולעולם לא תעלה בדעתך לפגוע ביהודי.
אז מה הפך אותך כל כך מהר לטרוריסט ?!?
אותו חשד שנפל עלינו כרעם ביום בהיר שפגעת ברכבי ערבים , הופך אותך לטרוריסט?
למיטב הבנתי עד היום אבן יכולה להרוג והיא חלק מהטרור שאנו רואים חדשות לבקרים בכבישי יו"ש ,כזכור ראינו זאת אצל משפחת פלמר.
בקבוק תבערה , חדירות לישובים ,רציחות ,חטיפות ,מטענים ,יריות ודקירות אלו הם מושגי הטרור האמתיים ! למיטב הבנתי גם חשדות השב"כ לא עולים בקנה אחד עם הקריטריונים הללו.
בתוך הקריטריונים הללו חיים יום יום אחינו בית ישראל ,תושבי יהודה ושומרון , ירושלים ,לוד ,יפו ,צפת ועוד ערים רבות…הרי אין למצוא עיר בישראל שיצאה בלא פגע משנות הטרור האיומות שלא נגמרו עד לרגע זה ממש..
טרור שלא אתם ,יהודה לנדסברג , יהודה סביר ובנימין ריכטר מנהיגים אותו ,טרור שכולנו מתגוננים מפניו יום יום שעה שעה.
מה אעשה אם עכשיו ירו עלי ? מה אעשה אם עכשיו יהיה מולי מחסום אבנים ? את מי מהילדים אצליח להציל ? , אנחנו חיים בחשש ובפחד ואתם דואגים לערבים ?? ומכתירים אותנו שלא בצדק לאויבי המדינה ?
פשוט עולם הפוך , יהודי הוא טרוריסט וערבי הוא בן מיעוטים גם כשהוא שוחט חייל.
ויהודה בעלי ובנימין ויהודה חבריו ,יהודים עובדים, דואגים לאחיהם לעם ישראל, דואגים לארץ מולדת ארץ ישראל, אנשי תורה, עדיני נפש ואוהבים שמתרחקים משנאה ודוגלים באהבה, פתאום נמצאים תחת אותה קטגוריה של רוצחי יהודים ,של שוחטי תינוקות ,של מתכנני פיגועים המוניים.
לוקחים אתכם בלא דין וחשבון ,מעלימים אתכם ממשפחות אוהבות , מילדים התלויים בכם ,בלא עורך דין ובלא שיחת טלפון אל חקירות שלא נגמרות תוך שימוש בכל אמצעי לחץ שעולה על דעת החוקרים , באיומים, בהפחדות ואף בפגיעה ממשית נפשית ופיזית.
מדינת ישראל של שנת 2014 אין דין ואין דיין !!!
בזמן שרוצחי יהודים משוחררים מכלאם או מוציאים תארים אקדמיים עוד בהיותם בכלא, אזרחים מן השורה ,יהודים, יכולים להעלם למרתפי השב"כ בלי להשאיר כל סימן חיים.
מחזירים את עטרת ימי ה ק.ג.ב. ברוסיה ליושנה , אפילו חלק משיטות החקירה נלקחו משם.
כל אזרח במדינת ישראל צריך להתחיל לחיות בחשש , אם השב"כ חושד בך במשהו משפחתך עלולה לגלות שנעלמת מהעולם והאשימו אותך בהאשמות שווא ואין זה משנה להם אם אשם אתה או לא ,יש להם מספיק זמן לבודד אותך, לסחוט לאיים ,לפגוע ולהשפיל עד שתודה אפילו ברצח רבין גם אם עוד לא נולדת כשנרצח.
ביום רביעי צפוי להיות מוגש כתב אישום נגד שלושת הגברים איש אינו יודע אם הצליחו לסחוט מהם משהו בתשעת ימי החקירה המבודדת של לנדסברג או בשמונת ימי החקירה המבודדת של ריכטר וסביר ובנוסף לא נדע דבר כל עוד הם עצורים.
כל כך קל לאיים על מי שנמצא בידיים שלך ואין לו אפשרות לתקשר עם העולם והכי חשוב להראות שמצאו מבצע תג מחיר גם במחיר האשמת שווא מאשר לשמור באמת על חיי האזרחים.
לא יכול להיות יותר מגעיל מתופעה זו …בצער רב ובהמתנה לגאולה שלימה.
1653729_670776602979260_2014010814_n
בתמונה: יהודה לנדסברג, אחד החשודים בפרשה.
התמונה באדיבות המשפחה.
Call Now Button