פורעים פלסטינים הרסו שטחי מרעה, בעל החווה: מדובר בנזק של 10 אלף ש"ח

פורעים ערבים הרסו שטחי מרעה בשטח אשר בבעלותו של חקלאי ישראלי בדרום הר חברון.
עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו פנה אל אגף חקירות מרחבי חברון במשטרת ישראל בבקשה למיצוי חקירה והעמדה לדין של הפורעים.

במכתב תיאר את ההרס שנעשה "בתאריך 2/1/2021 הגיעו חבורת פורעים ערבים ואנרכיסטים לשטחי המרעה והחקלאות של מרשי והחלו לבצע הרס רב של גדרות התוחמות את שטחו. מרשי צילם חלק מהפורעים הגיש תלונה על כך ואף העביר לידי המשטרה את תמונות הפורעים".

התמונות מתעדות את הפורעים הרבים שהגיעו עם טרקטור שעלה על חלק מהגדר ואת ההרס של הגדר. במכתב ציין עו"ד בלייכר כי "מרשי מחזיק בידיו הרשאה חוקית מאת המנהל האזרחי על כל שטחי החקלאות. לאחרונה נמסר למרשי מאת הצבא על כך שאחד הפורעים נעצר".

תמונות מהתנהלות הפורעים

בעל החווה, ידידה טליה אמר "בערך בשעה 9 בבוקר שמענו בחווה מלא רעש של טרקטורים. הגענו לשטח וראינו פעילי שמאל ופלסטינים מושכים את הגדר. מטרת הגדר ביום יום היא להגן על הצאן והמרעה, גם שלא יברחו וגם מפני תנים. כתוצאה מהמעשים שלהם נגרם נזק ל2 ק"מ של הגדר, ומבחינה כלכלית הנזק מוערך סביב 10 אלף שקל של ימי עבודה, חומר גלם ועוד" סיפר בכאב.

בעקבות מעצרו של אחד מן הפורעים ביקש עו"ד לחקור את העניין בחומרה וכן לעצור את שאר הפורעים. "אבקש למצות את החקירה ולהביא למעצר של פורעים נוספים. אבקש לעשות הכל על מנת למצות את הדין עם הפורעים, שכן מעשיהם נועדו להשליט טרור ופחד כלפי חקלאים ישראלים אשר מחזיקים ושומרים על אדמות המדינה" אמר בסיום המכתב.

Call Now Button