שוב: צו מנהלי שניתן בהמלצת השב"כ בוטל!

05.09.17

שופט בימ"ש הצבאי בעופר אל"מ צבי לקח ביטל היום (ב') את צו ההרחקה המנהלי שהוצא ע"י אלוף פיקוד מרכז רוני נומה כנגד תושב יצהר יוסף פריסמן. הצו הרחיק את פריסמן משטחי יהודה ושומרון לתקופה של 4 חודשים ותחם את מגוריו ליישוב קדומים.

מדובר בביטול צו מנהלי שני שהוצא כנגד פריסמן, לפני מספר חודשים ביטל בית הדין לערעורים צו הרחקה מנהלי דומה שהוצא כנגד פריסמן. נשיא בית הדין לערעורים אל"מ נתנאל בנישו קבע אז כי אין ראיות מנהליות המצדיקות צו הרחקה לפריסמן, וכי מהמידע שהוצג לו, אשר נאסף ע"י המחלקה היהודית בשב"כ, עולה כי פריסמן לא דוגל באלימות כאידיאולוגיה.

"משפחת פריסמן לא תוגלה מביתה" אמר עו"ד מנשה יאדו עם קבלת ההחלטה, "ביהמ"ש עצר בהחלטה אמיצה צו מנהלי מסוכן שהוצאתו שידרה כי הצבא הוא מעל חוקי המשפט וחוקי המשחק-מדינת ישראל נמצאת בסיכון כבד ביותר לצביון היהודי והדמוקרטי שלה- והסיכון הזה נמדד בשטח בצעדים קטנים מולם אנו מתמודדים יום יום, אנו מברכים על החלטה הנוכחית שהיותה צעד קטן אבל חשוב בבלימת מגמה זאת".

פריסמן הוסיף "אני מצפה מאותם רכזי שב"כ ואותם אנשים שרודפים יום יום יהודים בהתיישבות, שיחזרו בתשובה ויתעסקו עם אוייבי ישראל האמתיים שרוצחים יהודים יום יום בצירים ביהודה ושומרון."

בתמונה: מסירת הצו המנהלי ע"י ימ"ר ש"י.

התמונה של ‏ארגון חוננו - הדף הרשמי‏.
Call Now Button