תושבת חברון הותקפה על יד כלב תקיפה, טרם ידוע על עצורים

תושבת חברון שיצאה לריצת ספורט בתחום הישוב היהודי הותקפה על ידי כלב תקיפה ששחררו בני מיעוטים. הצעירה ניסתה להימלט מהכלב, החליקה ושברה אחת משיניה הקדמיות. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו "מצפים שהמשטרה תעצור את המפגעים".

תושבת חברון ואחותה הותקפו על ידי כלב תקיפה ששוחרר לעברן על ידי בני מיעוטים. למרות מצלמות האבטחה במקום והעברת תיעוד החשודים על ידי הצעירה למשטרה טרם ידוע על מעצר חשודים. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את הצעירה שלח מכתב למפקד משטרת חברון בבקשה לעצור את החשודים ולהעמידם לדין.

במכתב תואר כי לפני שבועיים יצאו הצעירה, תושבת חברון, ואחותה לריצת ספורט ברחוב דוד המלך הסמוך למערת המכפלה בחברון "מרשתי ואחותה רצו הלוך ושוב ברחוב דוד המלך. במהלך ריצתן הבחינו בשני חשודים כשהם יישובים בצידי הרחוב וכלב תקיפה לצידם, אחוז באמצעות רצועה בידי אחד החשודים".

כשחלפו הצעירות על פני החשודים בפעם הרביעית "הבחינה מרשתי בחשודים משחררים את הכלב מרצועתו כדי שירוץ לעברן. מרשי ואחותה נבהלו, וניסו להסתובב ולהימלט מהכלב. או אז החליקה מרשתי על הכביש, נפלה על ראשה ושברה את אחת משיניה הקדמיות".

 

תמונות החשודים. באדיבות המצלמת

במכתב צויין כי האזור כולו מרושת מצלמות "האירוע התרחש במקום עם מצלמות ולפי הידוע למרשתי קיים סרטון עם תיעוד האירוע בידי משל"ט מג"ב, יחידת מערת המכפלה". בנוסף, הגישה הצעירה תלונה למשטרה ומסרה לידיה את תמונות החשודים שהספיקה לצלם. למרות זאת, טרם ידוע על מעצר החשודים בתקיפה.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את הצעירה מסר "אנו מצפים שהמשטרה תאכוף ותעצור את המפגעים, גם כשמדובר בערבים שפגעו ביהודים כדבר שבשגרה".

Call Now Button