תחקיר מיוחד של שלום עכשיו בניסיון למתקפה מאורגנת נגד התרומות לארגון חננו

ארגון השמאל הקיצוני "'שלום עכשיו" יוצא במתקפה כנגד ארגון "חננו" וזאת בעקבות שורה של הצלחות שנזקפו לפעילות הארגון בזירה המשפטית בתקופה האחרונה.

כחלק מהמתקפה פרסם יריב אופנהיימר העומד בראש ארגון השמאל הקיצוני "שלום עכשיו" בעמוד הפייסבוק שלו פוסט שכותרתו: "הימין הקיצוני – לא על חשבוני! עד היום לא ידעתם שגם אתם ממנים את עמותת הימין הקיצוני "חוננו" המגינה על רוצחים ועל עברייני תג מחיר.
תחקיר מיוחד של שלום עכשיו חושף כי העמותה הזו (לצד עמותות ימין נוספות), זוכה להטבה שנועדה להקל על עמותות הפועלות למען הקהילה ומצליחה לגרום לכולנו לשלם עבור פעילותה.
זה הזמן לדרוש משר האוצר לבטל לאלתר את ההטבה (46א) עבור עמותות הימין הקיצוני ולהפסיק את המימון שמוענק להן על חשבוננו."

לפוסט צורפה מודעה הקוראת שלא לתרום יותר לארגון 'חננו' המסייע ל"מחבלים"… יצוין גם, כי במודעה של 'שלום עכשיו' מופיעה תמונתו של יוסי בן ברוך עם הכיתוב שמאשים אותו בחברות במחתרת בת עין, למרות שבן ברוך זוכה ע"י בית המשפט לפני למעלה מ10 שנים מכל אשמה באירועי בת עין.

בנוסף, מנסה אופנהיימר במשך השבועות האחרונים לפנות לכלי תקשורת מרכזיים עם חומרים לכתבה לעוסה וממוחזרת מהעבר בבקשה לשלול מהתורמים ל'חננו' את סעיף ה46 א' מקור החומר הזה בכתבה ישנה בעיתון 'הארץ' בכתבתו של העיתונאי אורי בלאו שהואשם לאחרונה בריגול יחד עם ענת קם ואף ריצה בו עונש. בשל מיחזור זה אף כלי תקשורת, למעט אמנון אברמוביץ, לא הסכים לחזור על שטות מופרכת זו.

בארגון 'חננו' מגיבים: "מחמיאה לנו העובדה שהפעילות שלנו מציקה לארגון שמאל רדיקלי וקיצוני כמו "שלום עכשיו" וליריב אופנהיימר, כנראה שאופנהיימר וחבריו שרוממות זכויות האדם בגרונם מוכנים להלחם על זכויותיהם של עם אויב ובתוכו מרצחים שפלים שטובחים בעם היהודי. וחלילה לא על מתיישבים, חיילים ושוטרים שהינם אחינו ובשרינו. לא פלא שארגונים אלו ממומנים על ידי מדינות וגופים אנטי ישראלים ואנטי יהודיים, בעוד פעילות 'חננו' מתבססת בקושי רב אך ורק מתרומות 'עמך ישראל'.

נמשיך לעמוד לימינו של כל יהודי שנרדף משפטית בשל מעשיו למען עם ישראל ויישוב ארץ ישראל."

הקישור לכתבה ששודרה בתוכנית "אולפן שישי" בערוץ 2:

 

http://www.mako.co.il/news-channel2/Friday-Newscast/Article-065479699755441004.htm

 

שלום עכשיו

Call Now Button