צעיר תושב מעלה אדומים נעצר אמש בצו מעצר מנהלי לחצי שנה חתום בידי שר הביטחון

מדובר בצעיר אשר קיבל לידיו אך לפני יומיים צו מעצר בית מנהל והרחקה מיוש, ירושלים יד בנימין וצפת ואשר שוחרר בשבוע שעבר לאחר מעצר ממושך בחשד להצתת הכנסייה בצפון, מעצר בו נמנע ממנו לפגוש את עורך דינו מטעם הארגון…

מדובר ב"איבוד שליטה במשרד הביטחון, העובדה כי לפני יומיים בלבד קיבל אותו צעיר צו מעצר בית מנהלי וכבר הוחלט ל"שדרג" את הצו למעצר מנהלי מצביעה על התנהלות פופוליסתית של הרשויות. אנו מתנגדים באופן נחרץ לשימוש במעצרים וצווים מנהליים כנגד יהודים. השימוש הדרקוני בצווים אלו עוקף את בתי המשפט ובעצם מייתר את קיומם במדינת ישראל.

עו"ד עדי קידר מהארגון מסר בתגובה למעצר כי "מדינת ישראל ברשות שר הביטחון יעלון והיועמ"ש וינשטיין ממשיכים בקו ההזוי והשמאלני שלהם. לפני שבכלל יש אינדיקציה לפיענוח של מי מהמעשים שנעשו, ישר בהיסטריה מוחלטת ובעיוולת נוראה מוציאין צווים דרקאונים הזויים שנעשו תחת לחץ של הציבור. אני קורא להם לחזור מההחלטה הזו. זו החלטה לא שקולה, לא סבירה והיא מגלה אפליה בוטה וחמורה כנגד היהודים בכלל והצעירים בפרט. אני סבור שימים יוכיחו עד כמה המלחמה הזו במחשכים לא רלוונטית. אם יש ראיות כנגד מי מהאנשים הללו תתכבד המדינה תגיש כתב אישום ותאפשר לנו להתגונן כראוי כנגד האישומים החמורים הללו."

בוידאו: ההורים ההמומים במסיבת עיתונאים שכינסו במשרדו של עו"ד קידר.

צילום: ערוץ 7.

Call Now Button